WINKELWAGEN

Op dit moment zitten er geen artikelen in de winkelwagen.

NIEUWSBRIEF

RETOURNEREN / RUILEN
Home Retourneren / ruilen

Retourneren / Ruilen

Tot wanneer kan ik een product omruilen?
Na ontvangst van het door uw bestelde product op de Rowin Sport website, hanteert Rowin Sport een retourperiode van 8 werkdagen. Binnen deze 8 werkdagen kunt u zonder opgaaf van reden het ontvangen product retour sturen en of ruilen mits deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Labels moeten bevestigd aan het product retour komen. Doe ten allen tijden een doos of sealbag om het retour te zenden artikel.

Hoe moet ik een product retour sturen?
Via onze klantenservice vraagt u een retournummer aan. Middels dit retournummer en de kopie van uw afleverbon welke u moet toevoegen weten wij van wie de bestelling afkomstig is. Stuur het product met voldoende frankering (onvoldoende frankering wordt niet bij ons bezorgt) naar onderstaande adres:

Rowin Sport & Bedrijfskleding
T.a.v: Klantenservice Rowin Sport / Retour
Vondellaan 52
2692DK 's-Gravenzande

Wanneer wij uw product retour hebben mogen ontvangen (dit kan 5 werkdagen omvatten). Ontvangt u per e-mail
een couponcode ter waarde van uw gekochte product. Deze coupon code kunt u invullen bij aanschaf van een nieuw product op de Rowin Sport website. Het systeem verrekend dit dan automatisch.

Wat zijn de kosten van retour zenden?
Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling, bijvoorbeeld door een fabricagefout dan zijn de retourkosten voor rekening van Rowin Sport. De kosten van retourneren zullen achteraf worden terug gestort op uw bankrekening. De kosten dienen dus wel vooraf door u betaald te worden.

Mocht u een product retour zenden zonder dat dit te maken heeft met een facricagefout en of de levering van een verkeerde maat vanaf Rowin Sport zijn kant, dan zijn de kosten van retour zenden voor uw rekening.