WINKELWAGEN

Op dit moment zitten er geen artikelen in de winkelwagen.

NIEUWSBRIEF

VEEL GESTELDE VRAGEN
Home Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

1. Hoe kan ik betalen bij Rowin Sport?
Bij Rowin Sport kunt u betalen met iDeal of met Creditcard.

iDEAL
Met iDEAL betaalt u via uw eigen bank. Je rekent af via de website die je ook gebruikt als je gaat internetbankieren. Als u al internetbankiert kunt u direct gebruik maken van iDeal, je hoeft je hier dus niet apart voor aan te melden. iDEAL is beschikbaar voor alle klanten van de ABN AMRO Bank, ASN Bank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regiobank, Fortis Bank, ING Bank en Frieslandbank.

Vooruitbetaling
Tevens is het mogelijk om te kiezen voor vooruit betalen. U maakt het totaalbedrag dan over op onderstaand rekening nummer:

NL42ABNA 0893519863
T.a.v Rowin Sport 's-Gravenzande
Onder vermelding van uw ordernummer

Via uw Rowin Sport account kunt u uw betalingsstatus in de gaten houden.

Mocht je besluiten je bestelling, of een deel hiervan, terug te sturen dan storten wij binnen 14 dagen na ontvangst het aankoopbedrag van de teruggestuurde artikelen (exclusief verzendkosten) terug.

2. Zijn uw gegevens veilig?
Zodra u op rowinsport.nl uw gegevens in gaat voeren om een bestelling te plaatsen wordt er een beveiligde (SSL) verbinding gemaakt tussen de rowin sport server en uw eigen computer. Beveiligde verbindingen kunt u herkennen aan ‘https’ in de URL (de webadres-balk) en het slotje onderin het scherm of in de statusbalk van uw browser.

3. Kan ik veilig online betalen?
Rowin Sport heeft de benodigde maatregelen genomen die verlies of misbruik van uw persoonlijke gegevens tegengaan. Zie voor meer informatie ons privacy statement.

4. Kan ik zomaar bestellen bij Rowin Sport?
U kunt zonder een account aangemaakt te hebben gelijk het gewenste artikel bestellen.

5. Hoe bestel ik via jullie webshop?
Bestellen bij Rowin Sport kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week als volgt:

Surf door de online shop en klik op het artikel waarin u geïnteresseerd bent;
Wilt u meer informatie over het artikel dan klikt u op het productkader voor meer productdetails;
Heeft u besloten op het artikel daadwerkelijk te kopen?;
Voer het aantal, de eventueel maat en kleurcode in en klik daarna op 'bestellen';
Het artikel wordt in u winkelwagen gelegd. U wordt hier automatisch naar toegelinkt;
Wanneer u verder wilt winkelen klikt u op de button 'verder winkelen'.
Wanneer u de bestelling wilt afronden klikt u wederom op de button 'bestellen';
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen;
Indien uw emailadres invult, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail;
Heeft u al een account, dan hoeft u alleen in te loggen met uw Rowin Sport account gegevens;
Vervolgens kunt u kiezen of u uw bestelling thuis wilt laten bezorgen of op een ander afleveradres;
Wanneer u alles heeft ingevuld kiest u via welke manier u wilt betalen;
Als de betalingen rond zijn is de order ingeboekt. U ontvangt via de e-mail hier een bevestiging van;
Daarnaast kunt u de status van uw bestelling volgen door in te loggen met uw Rowin Sport account gegevens.

6. Ik ben vergeten een artikel te bestellen en heb mijn order reeds geplaatst.
Kan ik nog een bestelling aan deze order toevoegen?

Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan uw bestelling. U zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

7. Als ik iets besteld heb via de website en het artikel is niet naar wens kan ik het dan nog ruilen?
Ja, bestelde producten kunnen binnen 8 dagen, mits onbeschadigd, met de orginele factuur aan ons geretouneerd worden. Meer informatie hierover kunt u vinden bij: Retourneren / Ruilen

8. Brengt Rowin Sport bezorgkosten in rekening?

Alle pakketten onder de € 100,- worden voor slechts € 5,75 bij u thuisbezorgd. Boven de € 100,- zal de berzorging gratis zijn.

9. Wat wordt er met mijn bestellingen van Rowin Sport gedaan wanneer ik niet thuis ben?

Wanneer TNT niemand treft bij het afleveradres, neemt men het pakket weer mee en bezorgd
dit pakket de volgende dag op een ander tijdstip. Indien u de tweede maal niet aanwezig
bent wordt het pakket op een TNT afhaalpunt bij u in de buurt gebracht waar u deze kunt afhalen.

10. Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

U kunt helaas niet zelf bepalen wanneer u bestelling bezorgt wordt. Post.nl bezorgt de verzendingen
van Rowin Sport van maandag tot en met zaterdag van ’s ochtends 9.00 tot ’s avonds 21.00 uur
(op drukke dagen tot 21.30 uur) met hun eigen aflever- routes.

11. Kan ik op een ander afleveradres mijn bestelling laten bezorgen?
Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen op welk adres u de artikelen wilt afgeleverd hebben.

12. Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?

Wanneer iets bij Rowin Sport niet voorradig is en wij dit item moeten naleveren dan betaald u
daar geen verzendkosten voor.

13. Bezorgt Rowin Sport ook in het buitenland?

Wij bezorgen geen artikelen in het buitenland.

14. Hoelang duurt het voor dat ik mijn bestelling binnen krijg?
Rowin Sport hanteert 5 tot 10 dagen werkdagen levertijd. U kunt via uw account bekijken wanneer
uw bestelling is verzonden.

15. Tot wanneer kan ik een product omruilen?
Na ontvangst van het door uw bestelde product op de Rowin Sport website, hanteert Rowin Sport een retourperiode van 8 werkdagen. Binnen deze 8 werkdagen kunt u zonder opgaaf van reden het ontvangen product retour sturen en of ruilen mits deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Labels moeten bevestigd aan het product retour komen. Doe ten allen tijden een doos of sealbag om het retour te zenden artikel.

16. Hoe moet ik een product retour sturen?
Via klantenservice@rowinsport.nl vraagt u een retournummer aan. Middels dit retournummer en de kopie van uw afleverbon welke u moet toevoegen weten wij van wie de bestelling afkomstig is. Stuur het product met voldoende frankering (onvoldoende frankering wordt niet bij ons bezorgt) naar onderstaande adres:

Rowin Sport & Bedrijfskleding
T.a.v: Klantenservice Rowin Sport / Retour
Postbus 314 ,2690AH 's-Gravenzande

Wanneer wij uw product retour hebben mogen ontvangen (dit kan 5 werkdagen omvatten). Ontvangt u per e-mail
een couponcode ter waarde van uw gekochte product. Deze coupon code kunt u invullen bij aanschaf van een nieuw product op de Rowin Sport website. Het systeem verrekend dit dan automatisch.

17. Wat zijn de kosten van retour zenden?
Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling, bijvoorbeeld door een fabricagefout dan zijn de retourkosten voor rekening van Rowin Sport. De kosten van retourneren zullen achteraf worden terug gestort op uw bankrekening. De kosten dienen dus wel vooraf door u betaald te worden.

Mocht u een product retour zenden zonder dat dit te maken heeft met een facricagefout en of de levering van een verkeerde maat vanaf Rowin Sport zijn kant, dan zijn de kosten van retour zenden voor uw rekening.

18. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen op mijn account?
Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de volgende link:
Nieuw paswoord aanvragen. Mocht je nog steeds niet in kunnen loggen neem dan contact op met de
klantenservice

19. Overige vragen
Als u geen antwoord op uw vragen heeft kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice.
Dit kan per e-mail via klantenservice@rowinsport.nl of telefonisch op nummer: 06 54682739
(ma-vr. 13.00 -17.00)